Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν έχω, δεν πληρώνω

Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/09/2011 Εφημεριδα ΑΥΓΗ

Κύριε υπουργέ της Οικονομίας,

Μετά από απόφασή σας, μου στείλατε το σημείωμα για να πληρώσω την έκτακτη εισφορά των 154,53 ευρώ.

Εγώ είμαι άνεργος πάνω από 3 χρόνια και η γυναίκα μου, ενώ ήταν πέρυσι 8ωρης απασχόλησης, φέτος, μετά τον Απρίλιο, έγινε 6ωρης απασχόλησης με μείωση του μισθού 25%, άρα το εισόδημά της από 833,52 ευρώ τον μήνα κατέβηκε στα 691,82, άρα όλο τον χρόνο θα πάρει 9.685 ευρώ και όχι 14.553 όπως πέρυσι.

Μπορείτε να μου απαντήσετε αν είναι δυνατόν μια οικογένεια, έστω και δύο ατόμων, να πληρώσει τις υποχρεώσεις σε ρεύμα, νερό και τρόφιμα και μετά να της περισσέψουν λεφτά για να πληρώσει αυτή την εισφορά, όπως εσείς τη λέτε;

Για ποιο λόγο να πληρώσω εγώ, ένας άνεργος, και μια υπάλληλος 6ωρης απασχόλησης τα ελλείματα που δημιουργήσατε εσείς οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας τα τελευταία 35 χρόνια;

Εσείς, οι δύο διαχειριστές της εξουσίας, δώσατε τα υπερκέρδη στις μεγάλες επιχειρήσεις, που με τη σειρά τους φυγάδευσαν στην Ελβετία και όπου αλλού τον πλούτο που παράχθηκε από τον ιδρώτα του εργαζόμενου λαού.

Εσείς μεγεθύνατε τον δημόσιο τομέα, διορίζοντας την εκλογική πελατεία σας.

Εσείς αγοράζατε οπλικά συστήματα ελαττωματικά και αχρείαστα, διατηρώντας τον μύθο ότι η Ελλάδα κινδυνεύει από Ανατολάς, από Βορρά, από Νότο και από Δυσμάς, μόνο και μόνο για να παίρνουν οι κολλητοί σας τις προμήθειες.

Εσείς, ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ., αφήσατε ανεξέλεγκτες τις δαπάνες στην Υγεία και κονόμησαν οι προμηθευτές υγειονομικού υλικού.

Βάλτε, λοιπόν, όλους που θησαύρισαν εις βάρος του ελληνικού λαού να πληρώσουν. Εγώ ΔΕΝ ΕΧΩ να σας πληρώσω και ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.

Και για να μην λέτε ότι λέω ψέματα, παρακάτω σας έχω και τα έγγραφα που αποδεικνύουν τα λεγόμενά μου για την οικονομική μου κατάσταση. Είναι η ειδοποίηση για την πληρωμή της εισφοράς, το δεύτερο οι αποδοχές της γυναίκας μου και το τρίτο η κάρτα ανεργίας από τον 8/2008 μέχρι και σήμερα.



Ευχαριστώ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ

Θεσσαλονίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: