Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

εγω σημερα .....δεν θα απεργουσα!

της Τούλας Πορίδου
εγω.....δεν θα απεργούσα!

τόκανα  οταν οι παναγοπουλοι έβαζαν χοντρό χέρι στα ταμεία...
τοκανα οταν τις εισφορες μου τις εκανε φουσκες ο (διορισμενος) πασοκος στο τεαυφε
τοκανα οταν ο βενιζελος τακιμιασε με το λαυρεντιαδη και βρεθηκαν στο δρομο εκαντονταδες οικογενειες
τοκανα οταν ο εργοδοτης μου χρωσταγε τις εισφορες στο ικα , ενω κρατουσε το ποσοστο μου
τοκανα οταν ψηφιζοταν η ανυπαρξια συλλογικων συμβασεων
τοκανα οταν αυτοι που ειναι σημερα στο δρομο απασχολουσαν εκατονταδες αδηλωτους εργαζομενους
τοκανα οταν σιωπουσαν για τις μανωλαδες

και τοκανα
γιατι διαφωνω με τις συντεχνιακες νοοτροπιες που ανοιξαν εκατονταδες παραθυρακια συναταξιοδοτησης
γιατι διαφωνω με την επιδοτησεις που ανοιγαν χωματερες
γιατι διαφωνω με τις επιδοτησεις που γινονταν μεζονετες
γιατι διαφωνω να καταγραφεται κτηνοτροφος αυτος πουχει στη αυλη μια κατσικα
γιατι διαφωνω με τη συνταξη της αγροτισας με δυο μαρτυρες
γιατι διαφωνω για τη συνταξη της μητερας με ανηλικο οταν αυτο χορευει το χορο του ησαια
γιατι αντισταθηκα στη σιγουρια του δημοσιου σε αντιθεση με πολλους που ειναι σημερα στο δρομο(αρκουσε μια μεταγραφη στο συντεχνιακο σωματειο ....)

Και αν ημουν συριζαια με ....τη βουλα , θα υπερασπιζομουν αυτη την εστω ελαχιστη προσπαθεια που γινεται ......
εγω λοιπον σημερα .....δεν θα απεργουσα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: