Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

ΜΙΧΑΛΟΣ το αυγο του φιδιου

Σημερα ο Μιχαλος προεδρος του ΕΒΕΑ και γιος του υφυπουργου της χουντας προτεινε εργασιμη βδομαδα 4 ημερων με αναλογη μειωση αποδοχων.
Αυτο το γεννημα της χουντας ο αλητης Μιχαλος θελει να κλεψει τον ιδρωτα μου, θελει να καταδικασει τα παιδια μου να μην σπουδασουν θελει να με καταδικασει εμενα να μην παρω ποτέ μου συνταξη, αυτος ο αληταρας ειναι ενας κοινος κακοποιος ενας κλεφτης, ειναι ενας κοινος παραβατης του ποινικου δικαιου.
Με κλεβει υπο την απειλη του νομου που προτεινει για τις εργασιμες ημερες.
Εγω δεν πρεπει να αντισταθω οπως θα αντιστεκομουν απεναντι σε εναν κλεφτη που μπηκε στο σπιτι μου?
Φυσικα θα υπερασπισω τον εαυτο μου και την οικογενεια μου οπως θα εκαμνε καθε ανθρωπος που απειλειται η ζωη του και το μελλον τον παιδιων του.
Με οποιον τροπο και μεσον κρινω εγω καλλιτερο.

1 σχόλιο:

Βλαχοκυριλές είπε...

καταλαβαίνω απόλυτα την οργή. κάθομαι κι εγώ να ποστάρω κάτι και πρέπει να κάνω μισή ώρα ζεν για να μη βλαστημίσω.