Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

ΣΤΟΧΟΣ

Δημοσκοπήσεις, προβοκατσιες, συλλήψεις, δικες.
Ο δικομματισμος κινδυνευει και θα κάνουν τα παντα για τον κρατησουν.
Οι υποτιθέμενοι "αντιπαλοι" των 2 κομματων, αυτοι οι εκφραστες της ολιγαρχιας, της πλουτοκρατιας και του εκκλησιαστικού κατεστημένου.
Η διατήρηση του δικομματισμού ειναι μονο μια τακτική κινηση τους, στρατηγικός στοχος τους ειμαστε ολοι εμεις.
Στοχος ειναι το ελαστικο ωράριο 60 εως 70 ωρες
Στόχος ειναι η παιδεια για να παραγει πειθήνια οργανα
Στόχος ειναι η υγεία για να γίνει πλήρως ιδιωτική
Στοχος ειναι οι δημοκρατικές ελευθεριες
Στοχος ειναι η κουλτουρα μας για να μην σκεφτόμαστε.
Στοχος ειμαστε ολοι μας.

Αλλα ενα εχω να πω σε αυτους τους εκφραστες του "νομιμου και ηθικού" απο μικρο παιδι έμαθα να ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ, ειμαι πια 55 χρονων και Θα ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ και σε εσας ληστες του κόπου μου, του ιδρωτα μου, κλέφτες των ονείρων μου.
Θα ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ σε εσας, δολοφόνοι των παιδιων μου και των ονείρων τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: