Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Ο "ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ"

Βρισκομαστε λιγο πριν απο τις Δημοτικες εκλογες του 2002, στον Δημο Αγιου Παυλου Θεσ/νικης, σημερα μερος του Δ. Συκεων-Νεαπολης.
Τον Δημο Αγιου Παυλου εχει απο το 1998 το ΚΚΕ με Δημαρχο τον Μ. Μοσχονά που κατηγορειται για πληθος κομματικων προσληψεων  και οικονομικων σκανδαλων.
Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ανακοινωσε οτι θα υποστηριξει τον υποψηφιο Δημαρχο (ανταρτη του ΠΑΣΟΚ) Νικο Μπιμπα εργολαβο δημοσιων εργων.
Επικεφαλης ολης αυτης της κινησης του ΣΥΝ ειναι ο πρωην αντιδημαρχος, επι Δημαρχιας Παπαδαμ(ΠΑΣΟΚ) 1990-1998, Σωτηρης Σιωμαδης (προερχομενος απο ΚΚΕ).
Διαφωνησα με την συγκεκριμενη πολιτικη επιλογη για εναν και μοναδικο λογο. Ο Ν.Μπιμπας σαν εργολαβος δημ. εργων ηταν αυτος που επαιρνε ολα τα εργα του Δημου "κατ' αναθεση" επι 8 χρονια οσα δηλαδη χρονια ηταν Δημαρχος ο Παπαδαμ. Καθ' ολη την 8ετια αυτη ο ΣΥΝ πολλες φορες καταγγειλε την σχεση εργολαβου και Δημαρχου. Δεν μου ηταν δυνατον να σκεφτω οτι ενω απο την μια τον καταγγελαμε απο την αλλη τον στηριζαμε σαν υποψηφιο Δημαρχο.
Ταυτοχρονα απο το επισημο ΠΑΣΟΚ υποψηφιος Δημαρχος κατεβαινε ο Σπυρος Βασιλειαδης ενας πολυ αξιολογος ανθρωπος, αριστερος που ο ΣΥΝ θα ηθελε να ειναι μελος του, με σαφεις θεσεις για την κεντροαριστερα ετσι οπως διαμορφωνόταν τοτε. Αποφασισα να ειμαι υποψηφιος δημ. συμβουλος μαζι του γιατι ηθελα να υπαρχει κοινη απαντηση της κεντροαριστερας απεναντι στο ΚΚΕ στον Δημο Αγιου Παυλου.
Στο μικρο βιογραφικο μου που υπηρχε στο συνολικο βιογραφικο των υποψηφιων του συνδιασμου ανεφερα οτι ειμαι μελος του Συνασπισμου.
Μετα απο 2-3 μερες που κυκλοφορησαν τα βιογραφικα με παιρνει τηλεφωνο ο Αλεκος Πετριδης δημοσιογραφος στον "Αγγελιοφορο" και μου λεει, οτι του ηρθε φαξ απο τον ΣΥΝ που δηλωνει οτι εγω ο Γιωργος Δασκαλου ειμαι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ για τον συνασπισμο!!!
Ετσι εγω, που ημουν υποψηφιος Δημ. Συμβουλος 2 φορες 1990 & 1994 με τον ΣΥΝασπισμο, δεν ημουν υπαρκτος αλλα ανυπαρκτος.
Την ανακοινωση οπως εμαθα την εβγαλε ο Δημ. Δημητριαδης, με υποδειξη του Σιωμαδη.
Φτανουμε στο σημερα και ο μεν Δημ. Δημητριαδης εμεινε στον ΣΥΡΙΖΑ ο δε Σ. Σιωμαδης πηγε στην ΔΗΜΑΡ.
Εγω λοιπον ειμαι, εδω και 10 χρονια, ενας "Ανυπαρκτος"

Δεν υπάρχουν σχόλια: